Principiul de bază al lucrului cu Kray este principiul reprezentării fidele a realității în scena.
Setarile individuale ale modulului Kray din PRO100 sunt utilizate pentru a stabili calitatea redării, dimensiunea imaginii rezultate și pentru a introduce corecții ale intensității luminii care luminează proiectul.
Regula generală este că, utilizarea setarilor implicite ale parametrilor corespunde luminozității generale setate in PRO100.
Quality – determină calitatea redării. Cu cât este mai mare calitatea, cu atât timpul de redare este mai lung. Cel mai scăzut nivel este utilizat în principal pentru a verifica cantitatea de lumină din proiect.
Resolution – definește dimensiunea imaginii finale în pixeli.
Width/Height – seteaza raportul de aspect al imaginii.
Walls – stabileste transmiterea luminii prin pereți texturați (acoperiți cu material). Butonul „apăsat” înseamnă că nu trece nicio lumină prin perete.
Light corrections / Corecții de iluminare:
Background – reduce / crește cantitatea de lumină difuză în comparație cu designul PRO100.
Sun – reduce / crește cantitatea de lumină solară în comparație cu designul PRO100.
Emissions – reglează rezistența efectului de fluorescență în raport cu proiectarea PRO100.
Spots – reduce / crește rezistența reflectoarelor (halogeni) în raport cu proiectarea PRO100.
Desaturation – reduce decolorarea fotonilor reflectați de la suprafață cu culoarea acestei suprafețe.
[/toggle_content]
Cum se creează o fereastră realistă?
În cazul ferestrelor, acest lucru este foarte important, deoarece lumina care intră în cameră prin fereastră afectează întreaga vizualizare.
Cheia pentru realizarea unei vizualizări realiste este stabilirea parametrilor potriviți ai materialului pe sticlă. Al doilea element este iluminarea reală a scenei, astfel încât lumina să lumineze camera prin fereastră.
Geamul ferestrei este incolor și ușor reflexiv, vederea prin geam și reflexia nu sunt estompate.
Mai jos sunt exemple de aplicare a principiilor de mai sus în diferite scenarii.
Camera in timpul zilei, este luminată de lumină difuză și solară numai prin fereastră. Cantitatea sa, este reglementată de cantitatea de lumina soarelui care intră în proiect. Pe peretele „din spatele sticlei” s-a adăugat o textură cu un oras celebru. Toți pereții cu excepția peretelui cu fereastra sunt „închisi”. Nici o lumină nu trece prin proiect.
Camera in timpul noptii, este luminată doar cu lumina din interiorul camerei.
Efectele selectate in ilustratia de mai jos influenteaza randarea Kray.